2012. július 22., vasárnap

16. Kéne nassi :$


Amint ajkaink elváltak egymástól rám mosolygott.
-Szóval ki az a Daniel?
-Ajjj....csak egy srác, aki hazakísért miután elcsapott a kocsi.
-Még valami?-nézett rám fürkésző tekintettel.
-Hogy érted? Nyugi nem smároltam le...
-Nem épp erre gondoltam, de ez is megteszi.-mosolyodott el, majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Tudod.....-kezdtem a mondanivalóm kicsit bénán....
-Igen?-mosolygott rám.
-Ezt nem szabadna megtudni Harry-nek.-néztem rá.
-Hát nem éppen. De most ne ezzel foglalkozzunk.-vigyorodott el.
-Akkor mivel?-mosolyodtam el.
-Ezzel....-mondta és ismét megcsókolt.
Olyan mámorítóak és édesek voltak a csókjai, hogy azoknak nem lehet ellenállni. Szinte elolvadtam.
Vadan csókolóztunk, amikor megcsörrent a telefonom. Kelletlenül elváltak ajkaim Zayn-től és felvettem a telefonom.
-Halló?
-Szia Kicsim! Csak azt akartam kérdezni, hogy minden rendben van?-hallottam meg anya hangját a vonal túlsó végén.
-Igen. Persze....mert?-kérdeztem kicsit zavartan.
-Csak kérdeztem. Már nem is hívhatom fel a kedvenc lányomat?-hallottam egy halk nevetést.
-Dehogy nem.-mosolyogtam.
-De már mennem is kell....szeretlek kicsim. Pá.
-Szia.-mondtam, majd kinyomtam.
-Baj van?-nézett rám mosolyogva Zayn.
-Nincs. Lenne kedved eljönni velem vásárolni? Kéne itthonra egy kis nassi.-mosolyodtam el, mire ő bólintott egyet.
Gyorsan,felvettem egy kardigánt, mert kint nagyon fújt a szél, kaptam magamhoz egy kis pénzt, a telefonomat zsebre vágtam, bezártam a bejárati ajtót és már indultunk is.
Zayn feltette a fejére a napszemüveget, meg a kapucnit (tudom, hogy egy kicsit elnyúzott már ez a napszemcsis-kapucnis téma, de azért kell xD) és mentünk bevásárolni.
Csendben sétáltam mellette, kezemet a kardigánom zsebébe rejtve.
-Úgy sétálsz mellettem mint egy idegen.-motyogta mellettem Zayn és engem nézett.
Én csak nagyokat pislogtam rá.
-Mert?
-Egy méterrel mellettem sétálsz, és a kezed a zsebedben van. Nem mellékesen pedig rám sem nézel.
-Mert most tapadjak rád?-kérdeztem kicsit flegmán. /Gyors a hangulat változásom/
-Nem azt mondtam. Csak az előbb még tök jól elvoltál velem, most meg, hogy kijöttünk emberek közé, nem is tudom milyen vagy...
Közelebb mentem hozzá.
-Így jobb?-mosolyodtam el egy picit.
Kihúzta a kezemet a zsebemből és megfogta azt.
-Így a jobb.-mosolyodott el.
Így sétáltunk el a kisboltba és amikor megérkeztünk óriási mosollyal az arcomon rángattam magam után az édességekhez.
-Mi lenne ha chipset ennénk?-mosolyodtam el.
-Nekem bármi jó.
Felkaptam egy zacskó chipset és egy zacskó gumimacit is és mentem a pénztárhoz. Közben pedig a másik kezemmel egy pillanatra sem engedtem el Zayn kezét.
Fizettem, majd távoztunk. Út közben a chipset majszoltuk és beszélgettünk. Egyszer csak elmosolyodott és rám nézett.
-A múltkor eszméletlen szenvedélyesen csókoltál meg.-vigyorodott el.
-Hmmm...nem tudom miről beszélsz.-mosolyogtam sunyin.
-Valami hasonló volt.-motyogta, majd odahajolt hozzám, és valami eszméletlen szenvedélyesen lesmárolt az utca közepén.
Alig bírtam magam tartani a lábaimmal. Elejtettem a chipset és megkapaszkodtam a nyakába, miközben ő a csípőmnél pihentette kezeit. Épp vadan smároltunk, amikor hirtelen vakuvillanásokra lettünk figyelmesek. Zayn hirtelen ijedten elhúzódott tőlem.
-Basszus!-kiáltott fel Zayn-Futás!
-Mi?-néztem értetlen fejjel majd futni kezdtünk.
Visszanéztem és egy paparazzo épp azt fotózta, hogyan távozunk.
Amint visszaértünk hozzánk rögtön berohantunk a hátba és bezártuk az ajtót.
-A francba.-mérgelődött Zayn.
-Ha ez az újságba kerül, és meglátja Harry, akkor nekünk végünk. Az is elég ha a internetre felkerül.

2 megjegyzés:

  1. wohohoo,új rész!:DDnagyon izgi volt!köviiiit!:DD

    VálaszTörlés
  2. Jó lett nagyon a rész, de már mióta várom a következőt?! :D
    Siess most már! ;DD

    VálaszTörlés