2013. április 21., vasárnap

21. A buli

Arra keltem ahogy a napsugarak cirógatják az arcomat. Nyújtóztam egy nagyot, és Harryt kerestem magam mellett, de valami nem stimmelt. Nem volt mellettem. Felültem gyorsan és körbenéztem a szobában. Sehol senki. Nagy nehezen kimásztam a takaró alól. A földszintről neszezést hallottam, így arra indultam meg. Óvatosan bekukucskáltam a konyhába. Háttal volt nekem. Zayn állt ott és éppen főzőcskézett. Megfordultam gyorsan, azzal a szándékkal, hogy visszamenjek Harry szobájába, mert kezdtem magam kellemetlenül érezni, de ahogy megindultam volna, egy reszelős hang szólalt meg.
-Carly, te vagy az?-hangján érezni lehetett a meglepettséget, egy mosolyt erőltettem magamra, és megfordultam.
-Szia Zayn.
-Te, hogyhogy itt?-jött közelebb és egyik szemöldökét megemelte.
-Itt aludtam az éjszaka.-motyogtam el.
-Itt a házban? De hol? És mikor jöttél?-értetlenkedett és éreztem, hogy ezt már nem úszom meg.
-Pontosan. Tegnap este jöttem Harryvel. És vele aludtam. Igazából őt keresem, azért jöttem le, szóval ha nem bánod, én.....-próbáltam volna menekülni, de közbevágott.
-És ti...?
-Nem feküdtünk le.-vágtam rá óriásira nyílt szemekkel, és alig hittem a fülemnek, hogy azt hitte rólam, első éjszaka megadom magam bárkinek.
-Bocsi.-sütötte le szemeit.-Jó téged újra látni.-mosolygott, de még mindig a földet fixírozta.
-Téged is.-szorosan megöleltem, majd felrohantam az emeletre, a további kínos beszélgetések elkerülése miatt.
Berontottam a szobába, és Harry már ott várt engem. Derekára volt tekerve egy törülköző és a nedves haja az arcába tapadt.
-Pont téged kerestelek.-mosolyodtam el, és egy puszit nyomtam az arcára, mire a válasza az volt, hogy a nedves haját a nyakamhoz nyomta.
Felkuncogtam, majd az ágyra ültem.
-Mit csinálunk ma?
-Elmegyünk egy buliba.-mosolygott sokatmondóan.
                                                                      ***Este***
*Louis*
A pultnál ültünk a srácokkal. Ez volt már a harmadik italom. Harry eltűnt, Liam is Danielle-el Niall, meg elment meglátogatni az anyukáját szóval ő sem mulattatott minket és unatkoztunk.
-Zayn, tényleg nálunk aludt Carly?-méregettem, mert nem nagyon hittem el.
Már nagyon régen nem láttam, elméletileg a többiek igen, de valami miatt én mindig mindenről lemaradok.
-Esküszöm. Reggel ott volt mögöttem a konyhába egy szál pólóban.-vigyorgott.
-Már kanos vagy? Hányadikat is iszod?-méregettem és idiótán röhögtem.
-Ez még csak a....csak...asszem a kilencedik.-idegesen tűrt a hajába.
-Látni akarom. Nem hiszek neked.
A vihogó hülye gyerek nagy nehezen felállt a székéről, és engem karon ragadott  majd maga után rángatva elkezdett húzni a tömegben. Azt hittem már nem találjuk meg, de amint észrevettem egy vörös hajú kis csajt vonaglani a tömeg közepén, már tudtam, hogy ő az. Harry nyilván lelépett egy pár percre, de ő tovább táncolt. Csukott szemmel élvezte a zene dübögését. Meglöktem felé röhögve Zaynt én meg visszaindultam a bárpult irányába.

*Carly*
Elment Harry a mosdóba, szóval magamra maradtam. Az est eddigi részén nagyon jól éreztem magam. Jó volt újra Harryvel.
A zene ütemére ráztam a csípőm. Óriási volt a tömeg. Körülöttem mindenhol emberek és iszonyatos hőség volt idebent. Egyszer csak egy test simult hozzám hátulról. A csípőmre tette kezeit és velem együtt kezdett el mozogni. Tovább táncoltam, gondoltam végre, hogy visszajött Harry. Viszont mikor a nyakamnál megéreztem ajkait, majd a haját, nem az ismerős fürtök tapadtak bőrömhöz. Hirtelen fordultam meg és mikor Zaynnel találtam magam szembe,rögtön fölpofoztam. Még a hangzavar ellenére is hallottam, ahogy felszisszen egy kicsit, de a mosoly nem tűnt el az arcáról.
-Tudod, hogy szeretem, ha harcias vagy.-vigyorgott idiótán, és megéreztem a belőle áradó alkohol szagot.
-Te részeg vagy Zayn.-hátrébb léptem és tekintetemmel Harryt kezdtem keresni a tömegben, de Zayn ismét közelebb jött és nyakamhoz hajolt.
Próbáltam ismét hátrálni, de lefogott és fogát végighúzta nyakamon, majd kicsit beleharapott. Harapása durvább lett, és egy óvatlan pillanatába hátrébb löktem, majd a tömegben elkezdtem futni.

3 megjegyzés: