2013. április 14., vasárnap

KÖZLEMÉNY!!!

Sziasztok! 
A blogban már régen nem volt frissítés, ez annak is köszönhető, hogy nem volt laptop-om és csak egy blogot tudtam így egyszerre írni. És a választás egy másikra esett. 
Bár ezt azért is hanyagoltam el annyira, mert nem voltatok túl lelkesek és úgy éreztem senkit nem érdekel, ha meg magamnak írom, akkor nem teszem közzé. 
Szóval HA mégis lenne olyan akit érdekel ez a blog az kommenteljen ehhez a bejegyzéshez. 
Ha meglesz MINIMUM 16 KOMMENT (mert elméletileg ennyi rendszeres olvasóm volt/van/lesz) akkor újraindul a blog, vagyis folytatódik. 
MAX 3 HETET KAPTOK. Nem többet. 
Ha nem lesz meg, a blog hivatalosan is BEZÁR!
                                                                                                    xx Medy

18 megjegyzés:

  1. Szia! Én azt hiszem, hogy renderesen olvasom a blogot. (napi 3-szor megnéztem, hogy írtál-e újat) Sajnálom, hogy beakartad fejezni, hiszen ez a blog benne volt a top5-ben. Remélem, hogy jön még 15 komment!

    VálaszTörlés
  2. Úúú!!! Kérleeeek írd továááááább!!!! Annyiraa szejeteem ezt a blogoooot!!! :'( Ne hagyj itt!!!!!!! Annyiraaa jóóó eddig!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen kérlek ne fejezd be!!! Nagyon szeretem a blogod és az elsők között van amiket elkezdtem olvasni.Már szinte teljesen elfelejtettem,hogy van ez a blog csak néha az eszembe jutott hogy van egy olyan amiben a csaj Harry és Zayn között vívódik...Remélem meglesz még az a 13 komment:D

    VálaszTörlés
  4. Miii? Kérlek abba ne hagyd!! Légyszi!! ne már :(((( nagyon jó ez a blog! Imádom..és nem csak én.

    VálaszTörlés
  5. Ne fejeezd be.!! :)) Kérleeeek.:D habár még nem olvasom, de ha nem fejezed be akkor lehet elkezdem légyszíí ne:)

    VálaszTörlés
  6. Ne fejezd be:(( tényleg naggggggyon jó, imádom.:)
    Belehalnék, ha vége lenne:((

    VálaszTörlés
  7. Nehogy befejezd!:( Ez tök jóó!Nem hagyhatod abba..:( Nagyon remélem,hogy meglesz a 16 komi :(( Nagyon sajnálnám ha bezárnád a blogot!:'(

    VálaszTörlés
  8. :((( kérlek ne legyen véégee.... bár nem iratkoztam fel, és nem kommenteltem , de a kezdetek óta követlek, és nagyon szeretem!.
    Egy "csendes" olvasód:)

    VálaszTörlés
  9. Folytasd kérlek!:) sokan szeretik a blogodat:)

    VálaszTörlés
  10. Lécci folytasd!! Annyira jó!!!

    VálaszTörlés
  11. Ne Hagyd Abba.!! Szeretem a blogodat, és nem akarom, hogy befejezd.! Szerintem ezzel minden olvasó így van.!(:

    VálaszTörlés
  12. OMG! Meglett a 16 komment??? 3 nap alatt??? Azért adtam 3 hetet, mert azt hittem már a kutyát sem érdekli a blogom, erre.....Huhhhh ez nagyon jó ^^ Mindenkinek köszönöm és megígérem, hogy a hétvégén hozok egy vadonatúj részt :D xx

    VálaszTörlés
  13. Júúúúj!!!! Kökiiiii <3 :) De jóó!! *-* Tudtam én, hogy össze fog jönni!!! :)

    VálaszTörlés