2012. március 19., hétfő

Bevezetés

Helló a neven Carly Ray. Egy átlagos lány vagyok aki London külvárosában  él egy csendes kertes házban. 17 éves vagyok. Mottóm, hogy élj a mának. Mivel a szüleim rengeteget dolgoznak, szinte mindig egyedül vagyok itthon. Többnyire olvasok, tv-zek, vagy twitteren lógok. Ha tehetem, pedig a barátnőimmel lógok a városban. Nem vagyok az a tipikus tűsarkús picsa, de eléggé figyelek a megjelenésemre, végül is az első benyomás a legfontosabb. Ma egy gyönyörű napom van. Szép tavaszi napsütés van kint, én meg itt twitterezek a szobában. Lehet ki kéne menni. Jóóó. Felkaptam a laptopot kiplaccsogtam az udvarra és leültem a fűbe egy védett helyre Lollytól a kutyusomtól. Ez a nap tényleg jól indul. Még csak reggel tíz óra (megjegyezném, csoda, hogy ilyen hamar fent vagyok) és fitt vagyok....aránylag. Van egy érzésem, hogy ma valami különleges dolog fog történni. És tényleg. De vajon mi? Érdekel? Várd meg a következő részt ;) Puszi...Angel 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése